FAQ
Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen
Welke wijnen leveren jullie in het wijnabonnement?
De door ons geleverde wijnen worden door ons zelf geselecteerd. Wij houden ook van lekkere wijn namelijk! Of het nu de rode wijnen, witte wijnen, mousserende wijnen betreft, wij selecteren voor u dié wijnen waar u zeker van zult genieten en welke u doorgaans niet in de supermarkt of drankenhandel aantreft. Zo bent u altijd verzekerd van een goede en lekkere wijn!
Ik hou niet van alles, hoe geef ik dat aan?
Bijvoorbeeld u houdt niet van zoete wijn. Of u heeft liever geen mousserende wijnen in uw abonnement. Stuur ons een e-mail. Wij houden hier met alle plezier rekening mee! Ook kunt u via e-mail een berichtje meesturen wanneer u een cadeau-abonnement afsluit. Zo kunt u een persoonlijke boodschap toevoegen aan uw cadeau!
Wij hebben een kapotte fles in ons pakket ontvangen, wat nu?
Door te kiezen voor een top-verpakking icm ’s lands grootste pakketdienst zal 99% van de door ons verzonden pakketten zonder breuk bij u aankomen. Mocht u tóch een kapotte fles in uw pakket aantreffen, dan is een e-mailtje voldoende om u een nieuwe fles toe te zenden.
Ik vind een bepaalde fles wijn niet zo lekker of heb kurk in de fles.
Wij willen graag dat u een 100% lekker-ervaring heeft. Wij doen dan ook ons uiterste best om u een lekkere fles te leveren. Mocht u onverhoopt een fles wijn ontvangen die niet goed is of een kurksmaak heeft, meld het ons en wij zorgen voor een vervangende fles!
Ik wil graag mijn abonnement aanpassen, kan dat?
U kunt uw abonnement altijd tussentijds aanpassen. Als u bijvoorbeeld uw abonnement wilt wijzigen van een “rode wijn abonnement” naar een “seizoenwijn abonnement”, dan kunt u op uw account-pagina op onze website uw wijn abonnement wijzigen.
Ik wil graag mijn abonnement tijdelijk stopzetten / beëindigen, hoe doe ik dat?
U stuurt ons simpelweg een mailtje of beëindigt het abonnement in uw account onder “abonnementen”. Wij stoppen dan met uitleveren en incasseren van uw abonnement. Ook voor het tijdelijk stopzetten of weer aanvangen van een wijnabonnement is een mailtje voldoende.
Ik heb een andere vraag!
U heeft een vraag welke niet hier is beantwoord? Stuur ons een e-mail.